ÁSZF
Verzió: 2.1.0
Kelt: Debrecen, 2019. 05. 20.
Hatályba lépés dátuma: (még nem hatályos).
Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a mindensync connect Kft. (4002 Debrecen, Oportó utca 13.; Cg. 09-09-027502) által fejlesztett és üzemeltetett felhő alapú (SaaS) adatcsere szolgáltatás (továbbiakban: mindensync szolgáltatás) igénybevételére, és az ehhez kapcsolódó alkalmazás(ok) használatára vonatkozó feltételeket.
Adatok:
Posta: 4032 Debrecen, Gárdonyi G. u. 46.
Tel: +36 30 490 9950; +36 30 609 6500
E-mail: support kukac mindensync.hu
honlap: http://mindensync.hu
1. A szerződés tárgya és időtartama
1.1. A mindensync connect Kft. (a továbbiakban: mindensync) fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására. Módosítás esetén a mindensync a honlapján közzéteszi a frissen hatályba lépett ÁSZF verziót, valamint archiválja a hatálytalanná vált verziót, továbbá a módosítás tényéről e-mailben tájékoztatja az Előfizetőket. A hatályos ÁSZF és annak minden korábbi verziója megtekinthető a mindensync honlapján.
1.2. Ez a szerződés a Ptk. szerinti vállalkozások között létrejövő szolgáltatási szerződésnek minősül. Ez a szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a mindensync a fentieken túlmenően nem tárolja, és nem iktatja. A szerződés nyelve a magyar.
1.3. A mindensync szolgáltatás igénybevétele, lemondása, felfüggesztése, beállítása, működésének követése, és a felhasználói adatok kezelése (a továbbiakban összefoglaló néven: adminisztráció), a mindensync alkalmazás használatával lehetséges, melyhez az alkalmazást használó természetes személy (a továbbiakban: Felhasználó) egy felhasználói fiók segítségével nyer hozzáférést. Az olyan felhasználói fiókot, amelyhez Előfizetés kapcsolódik, előfizetői fióknak nevezzük. További részletek az 2.4 pontban.
1.4. A szerződés a mindensync és a mindensync szolgáltatást igénybe vevő vállalkozás (továbbiakban Előfizető) között jön létre, egy mindensync előfizetői fiók létrehozásakor. A szerződés (a továbbiakban, és az előző pontban: Előfizetés) határozatlan időre jön létre, annak érvényessége az előfizetői fiók létrehozásának pillanatától annak megszűnéséig tart. Az előfizetői fiók létrehozásával a Felhasználó és az Előfizető egyaránt elfogadja a mindenkori hatályos ÁSZF-ben és az adatkezelési nyilatkozatban foglaltakat, és vállalja, hogy az ezeket a fiók megszűnéséig betartja.
1.5. A fiók létrehozásával (regisztráció) a Felhasználó elismeri a következő pontok mindegyikét:
- A Felhasználó természetes személy.
- A jelen ÁSZF tartalmát megértette és elfogadja.
- Csak egy alkalommal és valós adatok megadásával regisztrál.
- Ha a Felhasználó egyéni vállalkozó, akkor a szolgáltatást a saját részére veszi igénybe (ebben az esetben a Felhasználó egyben az Előfizető is), VAGY ha a Felhasználó egy gazdasági társaság képviselője, és a szolgáltatást ezen gazdasági társaság mint Előfizető nevében veszi igénybe, akkor a Felhasználó jogosult az Előfizető nevében adminisztrálni a szolgáltatást.
- Ha a fiók előfizetői fiók, akkor jogosult az Előfizető nevében a jelen megállapodás megkötésére.
- A szolgáltatást tevékenységi körében eljárva veszi igénybe.
- Az Előfizető nem áll csőd- vagy felszámolási eljárás hatálya alatt, illetőleg nincsen fenyegető csőd- vagy felszámolási helyzetben, valamint nem határoztak a vállalkozás végelszámolásáról.
1.6. A Felhasználó köteles a regisztráció során megadott fiókadatokban (név, e-mail-cím, telefonszám, cégadatok) bekövetkező változásokat az alkalmazás felületén módosítani (tájékoztatási kötelezettség, Lásd még 7.1.pont), ennek elmulasztása esetén mindensync-nek jogában áll a szolgáltatás felfüggesztésére. A mindensync, amennyiben tudomására jut, hogy a fiókadatok köre nem valós elemeket (is) tartalmaz, vagy az 1.5., 1.9. vagy 1.10. bekezdésének bármelyik feltétele nem teljesül, akkor jogosult előzetes figyelmeztetés nélkül a hozzáférést azonnal felfüggeszteni (Lásd 4. fejezet), majd a felfüggesztést kiváltó ok további fennállása esetén a Felhasználót és/vagy az Előfizetőt a mindensync felhasználásából kizárni, valamint az Előfizetést jogkövetkezmények nélkül, az érintett Felhasználók értesítése mellett, azonnali hatályú rendkívüli felmondással egyoldalúan megszüntetni.
1.7. Fentiekre tekintettel a mindensync biztosítja az Előfizető részére a mindensync szolgáltatás működését, továbbá biztosítja az Előfizető részére a mindensync alkalmazás használati jogát (felhasználói fiók), a jelen megállapodásban foglaltak szerint.
1.8. A mindensync rendszeréhez tartozó összes szoftver, annak minden eleme, minden megjelenési formájában, a hozzáférés módjától, a futtatásra, tárolásra vagy továbbítására használt infrastruktúrától, és az adott elem(ek) szerzőjétől függetlenül a mindensync kizárólagos szellemi tulajdona, kivéve akkor, ha valamely elemről a mindensync más tartalmú külön nyilatkozatot tett. Szoftver alatt értjük a programkódot, feldolgozási szabályokat és algoritmusokat, a dokumentációt, honlapot, média elemeket, és bizonyos adatokat. További részletek: Adatkezelési nyilatkozat. A szoftver másolása, továbbítása, működésének és adatforgalmának (a rendeltetés szerű használaton túlmutató) elemzése vagy visszafejtése a mindensync írásos engedélyéhez kötött.
1.9. A szolgáltatás működésének bármilyen akadályozása, befolyásolása, vagy annak nem rendeltetés szerű felhasználása szigorúan tilos, különös tekintettel az illetéktelen hozzáférésre, a nem etikus, a fiókkal vagy szolgáltatással történő visszaélésekre, valamint a kárt okozó vagy a törvénybe ütköző tevékenységekre! A mindensync fenntartja magának a jogot, hogy a vitás esetekben eldöntse mit tekint visszaélésnek, nem rendeltetésszerű, nem etikus, illetéktelen, vagy károkozásra alkalmas tevékenységnek.
1.10. A mindensync jogosult a Felhasználót/Előfizetőt előzetes jelzés nélkül, azonnal felfüggeszteni, majd a felfüggesztést kiváltó ok további fennállása esetén a fiókot törölni (Lásd 4.1. és 4.2. pont) az alábbi indokokkal:
- Az 1.8. vagy 1.9. pont megsértése esetén.
- A fiókban törvénybe, vagy jogszabályba ütköző tevékenységre utaló információ található.
- A fiókban erőszakos, fajgyűlölő, vagy bármilyen egyén, gyülekezet, csoport vagy szervezet ellen uszító tartalom található.
- Kártékony programkód használata esetén.
- Bármilyen, a mindensync vagy a szolgáltatás jó hírnevét rontó tartalom található benne.
- Bármilyen, a mindensync vagy a szolgáltatás konkurens termékének, szolgáltatásának megjelenítése, reklámozása esetén.
Amennyiben mindensync a fenti okokból kifolyólag Előfizető előfizetését törli, úgy Előfizető kártérítésre, előfizetési díj visszatérítésre nem jogosult.
2. A mindensync szolgáltatás
2.1. A mindensync szolgáltatás egy felhő alapú (Interneten keresztül elérhető) SaaS (szoftver mint szolgáltatás) adatmozgatást és feldolgozást végző szolgáltatás, melyet az Előfizető az adatforgalom mennyiségétől függően árazott szolgáltatás csomagok formájában vehet igénybe. A mindensync a szolgáltatást a saját hatáskörébe tartozó infrastruktúrára alapozva nyújtja. A szolgáltatás egyéb, nem mindensync hatáskörébe tartozó szervereken történő üzemeltetésére nincs lehetőség. A mindensync alkalmazás futtatására megfelelő eszközt a Felhasználó biztosítja. (Lásd Támogatott eszközök)
2.2. Az adatmozgatás a Felhasználó által adminisztrált automatikusan működő szabályok szerint történik, a Felhasználó által megadott vagy kiválasztott külső rendszerek között. A mindensync és egy külső rendszer közötti adatcserét lehetővé tévő csatornát a továbbiakban kapcsolatnak nevezünk. A mindensync a szabályok működtetését meghaladóan, erre vonatkozó külön megbízás hiányában, illetve a működés és a használat módját érintő támogatás nyújtásán túlmenően adatmozgatást/feldolgozást nem végez és abban nem vesz részt.
2.3. Amennyiben a mindensync szolgáltatás a beállított szabályoknak megfelelően működik, az az Előfizetés szerződésszerű teljesítését jelenti. Ebben az esetben az Előfizető köteles a teljesítés után járó szolgáltatási díjat mindensync-nek megfizetni. (Lásd Díjfizetés).
2.4. Az alkalmazáshoz hozzáférő felhasználói fiókot és annak tulajdonosát (Felhasználó) és a szolgáltatást igénybe vevő vállalkozást (Előfizető) a mindensync egymástól független, de egymással szoros kapcsolatban álló fogalomként kezeli. Egy Felhasználó több Előfizető szolgáltatását is adminisztrálhatja, és egy Előfizető adminisztrációját több Felhasználó is elláthatja. Ugyanakkor minden Előfizető mindenkor pontosan egy előfizetői fiókkal (és tetszőleges számú felhasználói fiókkal) rendelkezik. A Felhasználók egy adott Előfizető tekintetében különböző hozzáférési jogosultságokkal rendelkezhetnek. Az előfizetői fiók szerepkör bármikor átruházható az Előfizetőhöz tartozó másik felhasználói fiókra. További információk a Szerepkörök, jogosultságok oldalon.
3. A bemutató fiók
3.1. A mindensync lehetőséget ad a szolgáltatás korlátozott formájának ingyenes kipróbálására, egy ún. bemutató fiók létrehozásával.
3.2. A bemutató fiók:
- Nem előfizetői fiók.
- Igénylésének egyetlen feltétele valós e-mail-cím és telefonszám megadása.
- Igénylője hozzájárul az e-mailben történő, a mindensync tevékenységéhez kapcsolódó marketing célú megkeresésekhez.
- 14 napig ingyenesen használható adatmozgatásra.
- Forgalma és kapacitása korlátozott.
- Bármikor előfizetői fiókká bővíthető.
- Bármikor indoklás nélkül mindkét fél részéről felmondható, felfüggeszthető vagy törölhető.
- A próbaidő végén, előfizetés hiányában felfüggesztésre kerül, majd törlődik.
- Használata kötelezettség mentes, a használatából eredő károkért a mindensync felelősséget nem vállal!
3.3. Amennyiben a bemutató fiók igénylője a 14 nap alatt nem jelzi bővítési szándékát, úgy a bemutató fiók, annak minden adatával együtt visszavonhatatlanul törlésre kerül a létrehozás napjától számított 14. naptári nap végén. A fiók visszaállítását a felhasználó a mindensync-től nem követelheti, a használata során, továbbá a törlésből eredő kártérítési igénnyel nem élhet.
3.4. A bemutató fiók használóitól elvárjuk, hogy a fiókot a mindensync szolgáltatásának megismerésére végett használják. Rendeltetésszerű használatra, tehát rendszeres, hosszabb időtartamú vagy nagyobb mennyiségű adatmozgatásra a bemutató fiók nem alkalmas. Elvárjuk továbbá az 1. fejezet a felhasználás módjára és feltételeire vonatkozó (1.6 - 1.10) pontjainak figyelembevételét és betartását.
3.5. A bemutató fiók előfizetői fiókká bővítése egy előfizetői fiók létrehozásával, azaz regisztrációval egyenértékű folyamat, mely díjfizetési kötelezettséget von maga után.
4. Díjfizetés
4.1. Az Előfizető a mindensync által nyújtott, jelen szerződés tárgyát képező szolgáltatás fejében díjat köteles fizetni a mindensync részére (a továbbiakban: szolgáltatási díj), az adott számlázási periódusban igénybe vett szolgáltatási díjcsomagok száma és mérete alapján meghatározott összegben, az ezen fejezetben meghatározott feltételek szerint és a mindenkori érvényes díjszabás alapján.
4.2. Az alapértelmezett számlázási periódus: 1 hónap. A fizetési kötelezettség az előfizetés pillanatában keletkezik, az aktuális számlázási periódus hátralévő részéhez arányosított részperiódusra vonatkozóan. Folyamatban lévő előfizetés esetén a fizetési kötelezettség minden megkezdett számlázási periódus első napján keletkezik. Az elektronikus számla kiállítására a fizetési kötelezettség keletkezésétől számított 48 órán belül kerül sor, az adott kapcsolathoz rendelt cég részére. A számlát az adott céghez megadott számlázási e-mail-címre küldjük.
4.3. A mindensync minden egyes kapcsolaton külön méri az adott kapcsolatokon keresztül realizált forgalom mennyiségét, és ez alapján határozza meg az adott kapcsolathoz, az adott számlázási periódusra vonatkozóan a díjcsomag tényleges méretét. A számlát a számlázási periódus elején, az Előfizető által kiválasztott díjcsomag(ok) alapján állítjuk ki. Amennyiben a díjcsomag tényleges mérete nem felel meg a kiválasztott méretnek, azaz vagy kisebb, vagy nagyobb annál, akkor erről az Előfizetőt értesítjük, felkínálva a lehetőséget a csomag méret a folyamatban lévő számlázási periódusra vonatkozó (egyszeri vagy maradandó) megváltoztatására, vagy a kapcsolat felfüggesztésére. Ha az Előfizető nem reagál az értesítésre, akkor a csomagméret korrekciója automatikusan megtörténik (az eltérés jellegétől függően egyszeri vagy maradandó jelleggel), és erről újabb értesítést küldünk. További részletek olvashatók az adatforgalomról szóló oldalunkon.
4.4. Amennyiben a számlázási periódus közepén történik csomagméret váltás, akkor a megkezdett és a kért díjcsomag díjkülönbözetét nagyobb csomagra történő váltás esetén kiszámlázzuk, kisebb csomagra történő váltás esetén jóváírjuk. Jóváírás esetén a díjtöbbletet levonjuk a következő számlázási periódus(ok) díjából. A már befizetett díjakat a mindensync nem téríti vissza.
4.5. Az Előfizető bármikor módosíthatja az igénybe vett díjcsomagok (kapcsolatok) számát és méretét, a forgalom mennyiségére kiható működési paramétereit, és a számlázási periódus hosszát. A mindensync bármikor módosíthatja egyoldalúan, nem visszamenő jelleggel a szolgáltatás csomagjai díjszabását. Erről a hírlevélben legalább egy hónappal előre értesíti az Előfizetőit. A tényleges forgalom, és ez által a szolgáltatási díj függ továbbá az összekapcsolt rendszerek működésétől és forgalmától.
4.6. Az Előfizető a szolgáltatási díjat legkésőbb a számla beérkezését követő 8 (nyolc) naptári napon belül egy összegben, forintban átutalja a mindensync által megadott számlaszámra:
CIB Bank 10702064-69457766-51100005A közlemény rovatban kérjük változtatás nélkül megadni a befizetett számla számát. A számlaszám megfelelő megadása esetén a befizetést a megadott számlához, ellenkező esetben az Előfizető legrégebbi nem teljes egészében kifizetett számlájához rendeljük. Amennyiben a befizetés meghaladja a számla összegét, a fennmaradó összeget úgyszintén a legrégebbi kifizetetlen számlához rendeljük, ha nincs ilyen, akkor jóváírjuk a következő kiállításra kerülő számlánál.
4.7. Késedelem esetén:
- A szolgáltatási díj késedelmes megfizetése esetén az Előfizető köteles késedelmi kamatot fizetni, melynek mértéke a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:155.§ (1) bekezdésében szabályozott mérték.
- Amennyiben a szolgáltatási díj befizetése a számla kiállításának napjától számított 15 naptári napon belül nem történik meg, a mindensync egy fizetési emlékeztetőt küld az számlázási címre és az előfizetői fióknak.
- Amennyiben a befizetés a számla kiállításának napjától számított 30 napon belül sem történik meg, az szerződés súlyos megszegésének számít, és ekkor a mindensync jogosult a szolgáltatást az érintett cég részére a szerződésszegés jogkövetkezményei nélkül mindaddig felfüggeszteni, amíg a cég a fizetési kötelezettségének eleget nem tesz. Lásd 5. fejezet. A felfüggesztés tényéről értesítést küldünk a számlázási címre, és az Előfizetőhöz tartozó összes fiók részére.
- Ha egy Előfizető a díjfizetés elmaradása miatt felfüggesztett állapotba került, akkor a mindensync jogosult a felfüggesztetés határozatlan idejű fenntartására. A felfüggesztés fennáll, amíg a teljes késedelmi kamatokkal terhelt tartozás rendezésére és egy havi díj előre fizetésére sor nem kerül, és 90 napnál tovább tartó felfüggesztés esetén a mindensync jogosult az előfizetés felmondására. Lásd 5.3. pont. A mindensync jogosult a felfüggesztési periódus hosszabbítás lehetőségét a tartozás rendezéséhez kötni.
5. Felfüggesztés, felmondás
5.1. A felfüggesztés vonatkozhat kapcsolatra, Előfizetőre vagy fiókra.
- Ha egy kapcsolat felfüggesztett állapotban van, akkor azon a kapcsolaton keresztül a mindensync nem végez adatmozgatást: a kapcsolat bejövő adatokat nem fogad, külső rendszer felé adatot nem küld, adatot betölteni nem lehet, de megtekinteni, keresni, kiolvasni és letölteni igen.
- Ha egy Előfizető felfüggesztett állapotban van, akkor az összes hozzá tartozó kapcsolatot felfüggesztett állapotúnak tekintjük, és minden az Előfizetőhöz tartozó felhasználói adatokra vonatkozó automatikus feldolgozási tevékenység szünetel.
- Ha egy Előfizető minden kapcsolata felfüggesztett állapotú, akkor az Előfizetőt felfüggesztettnek tekintjük, ezért minden az Előfizetőhöz tartozó felhasználói adatokra vonatkozó automatikus feldolgozási tevékenység szünetel.
- Egy felfüggesztett állapotú fiókba nem lehet belépni. (Erre jogosultsággal rendelkező felhasználói fiók kezdeményezheti és oldhatja fel egy másikra pl. hosszabb idejű szabadság okán.)
- Ha a felfüggesztést a mindensync kezdeményezte, akkor azt csak a mindensync oldhatja fel.
- A megfelelő felfüggesztési jogosultsággal rendelkező Felhasználó bármikor kezdeményezheti egy kapcsolat, fiók vagy Előfizető felfüggesztését, amit ilyen jogosultsággal rendelkező Felhasználó bármikor feloldhat.
5.2. Ha egy kapcsolat egy teljes számlázási periódus alatt felfüggesztett állapotban van, akkor abból az adott periódusra nem keletkezik fizetési kötelezettség. Ha egy kapcsolat egy számlázási periódus egy részében felfüggesztett állapotban van, akkor a díjfizetési kötelezettséget a periódus fennmaradó aktív részére arányosítjuk. Amennyiben a felfüggesztésre nem az ÁSZF megsértése miatt került sor, és a díjfizetés a felfüggesztett részperiódusra már megtörtént, akkor az így keletkező túlfizetést feloldáskor jóváírjuk, vagy felmondáskor visszatérítjük. Az arányosított díj számítása során a 24 óránál rövidebb részperiódusokat figyelmen kívül hagyjuk, az ennél hosszabbakat teljes naptári napokra kerekítjük.
5.3. Amennyiben egy Előfizető vagy felhasználói fiók felfüggesztése 90 napig vagy annál tovább tart (felfüggesztési idő), a mindensync jogosult az Előfizetést rendkívüli felmondással felmondani, vagy a fiókot megszüntetni. Az Előfizetés felmondása és/vagy a fiók megszüntetése együtt jár az ahhoz kapcsolódó összes felhasználói adat törlésével. A mindensync a felfüggesztés 30., 60., és 88. napján erről értesíti és tájékoztatja az érintett Felhasználókat. A törlés bekövetkezte előtt az érintett Felhasználóknak bármikor lehetősége van az általuk kezelt adatok letöltésére, azonnali törlésére, vagy a mindensync jóváhagyásához kötötten a felfüggesztés feloldását, vagy a felfüggesztési idő meghatározott idejű meghosszabbítását igényelni.
5.4. Az Előfizető az Előfizetést rendes felmondással bármikor felmondhatja külön indoklás nélkül, két napos felmondási idővel. Rendes felmondásra a mindensync 30 napos felmondási idővel jogosult. A mindensync felmondása esetén az előre kifizetett szolgáltatási díj időarányosan hátramaradó részét köteles az Előfizetőnek visszafizetni. A felmondási idő lejártakor az Előfizetés felfüggesztett állapotba kerül, majd 90 nap felfüggesztési idő után törlődik. (Lásd az előző pont.)
5.5. Szerződés rendes és rendkívüli felmondása kizárólag az erre jogosultsággal rendelkező Előfizetői fiókban, az alkalmazás adminisztrációs felületén történhet.
6. Hibajavítás
6.1. A Felhasználó és a mindensync közötti kapcsolattartás e-mailben történik, a regisztráció során megadott, az alkalmazásban bármikor megváltoztatható, megerősített e-mail-cím, és a support kukac mindensync.hu cím, vagy a mindensync valamelyik munkatársához rendelt mindensync.hu domain alá tartozó cím között. Az ügyfélszolgálat a support kukac mindensync.hu címen érhető el, és a hibák bejelentése is ezen a címen történik.
6.2. A mindensync rendszer hibájának az számít, ha a mindensync rendszere nem a mindensync fejlesztői által meghatározott módon dolgozza fel az adatokat, vagy azt valamelyik külső rendszernek nem továbbítja, vagy nem a megfelelő módon, vagy nem a megfelelő adatokat továbbítja, illetve attól nem fogad, vagy nem a megfelelő módon fogadja. Megfelelő mód alatt az adott külső rendszer fejlesztője által, az adatcsere módját pontosan megadó specifikációban (továbbiakban API dokumentáció) előírt átadási módot értjük.
6.3. Amennyiben megállapítást nyer, hogy
- a hiba valamelyik integrált rendszerben van (tehát a hiba nem a mindensync hibája),
- vagy amennyiben a mindensync rendszere (is) hibás (az előző pontban leírtak szerint), de az integrált rendszer javítása szükséges a hiba elhárításához,
- vagy az API dokumentációban nem, vagy nem elég egyértelműen leírt esetet érint,
- vagy a hiba elhárításához az adott rendszer fejlesztőjének, üzemeltetőjének vagy ügyfélszolgálatának (továbbiakban: képviselőjének) bármilyen együttműködésére van szükség,
akkor a mindensync továbbítja a hibajelzést az integrált rendszer képviselője felé (a saját technikai információval kiegészítve). A mindensync együttműködik a képviselővel a javítás érdekében, és ennek folyamatáról tájékoztatja a bejelentőt.
Amennyiben az érintett képviselő nem, vagy nem a probléma megoldásához szükséges mértékben működik együtt, úgy a hiba javítása nem a mindensync hibájából hiúsul meg, és innentől kezdve nem a mindensync hibájának tekintendő.
6.4. A hibajelentésnek legalább a következő információkat kell tartalmaznia (ha az releváns):
- A bejelentést tévő Felhasználó e-mail-címe (ha nem erről a címről ír)
- Az érintett funkció megnevezése (pl.: Termék készlet frissítése)
- A hiba előidézéséhez szükséges lépések leírása (amennyiben a hiba reprodukálható)
- A hiba legalább egy konkrét, 3 napnál nem régebbi előfordulásának adatai:
- A hiba előfordulásának időpontja (pl.: 2019-05-20 10:00:00)
- Az érintett adatelem típusa és azonosítója (pl.: cikk, cikkszám: ZX48K)
- Az elvárt működés leírása (pl.: a készlet 12 db-ra frissül)
- Az tapasztalt (hibás) működés leírása (pl.: a készlet 10 db-ra frissült)
- Hibakód, hibaüzenet (amennyiben ilyet a rendszer megjelenített)
- A hiba korrigálására eddig megtett lépések (pl.: 10:30-kor az áruházban manuálisan 12 db-ra frissítettük a készletet)
Ezek hiányában a hiba felderítése sikertelen lehet, és ezért a hiba javítása meghiúsulhat. Ennek elkerülése végett az ügyfélszolgálat további információkat kérhet, és/vagy kérheti a hiba újbóli előidézését (reprodukálását).
6.5. A beérkező hibajelzéseket a mindensync munkatársai kiértékelik, és amennyiben a hiba léte megerősítést nyer, illetve a jelzett problémát valóban hibának tekintik, döntenek a hiba javításáról (és annak prioritásáról). A döntésről és a hibát érintő további eseményekről, az javítás folyamatáról, várható elkészültéről, az esetlegesen hiányzó információkról tájékoztatják a bejelentőt.
6.6. A hiba javítása a hibás működési mód korrigálását jelenti, és nem terjed ki a hiba által okozott károk javítására vagy kompenzálására. A mindensync a program nem megfelelő felhasználásából eredő károkért felelősséget nem vállal. A mindensync szintén nem felel az esetlegesen elmaradt haszonért. A mindensync elvárja, hogy az alkalmazás használata során az az Előfizető a tőle elvárható gondossággal járjon el (pl. megfelelő folyamatos adatmentésről gondoskodjon, a rendszer-hozzáférési jogosultságokat megfelelően szabályozza, a kárenyhítés során elvárható gondossággal járjon el.
Amennyiben a mindensync szolgáltatás nem megfelelő működése az Előfizető külső rendszereiben tárolt adatokban kárt okoz, például adatokat töröl, vagy téves adatokat tölt fel, akkor amennyiben az Előfizető a tőle elvárható gondossággal járt el, úgy mindensync az eredeti állapot visszaállításához, továbbá a kárenyhítéshez szakmai támogatást ad, amelyért díjazást nem számít fel.
A hibák felderítése során nagy mértékben számítunk Előfizetőink segítségére. Az ismertté vált hibák létére, részleteire, és ezek javítására vonatkozó információk nyilvánosak a mindensync minden előfizetője számára. A be nem jelentett, vagy megfelelően fel nem derített hibákra vonatkozóan a mindensync nem tud tájékoztatást adni.
6.7. A hibák korrigálására vonatkozóan a mindensync semmilyen általános érvényű kötelezettséget nem vállal. Ugyanakkor törekszünk az egyes hibák javításával kapcsolatban a korrekt és gyors kommunikációra, valamint a felderített problémák minél gyorsabb és hatékonyabb korrigálására.
6.8. A mindensync-nek nem feladata az Felhasználó, továbbá a külső adatforrások hibás adatrögzítésének és/vagy adatküldésének feltárása és javítása, illetve az ebből eredő hibakeresés és javítás. A mindensync nem felel a felhasználói adatok helyességért. Ugyanakkor vállaljuk, hogy a hibás adatokra vonatkozó bejelentéseket megosztjuk az érintett Felhasználókkal és az érintett rendszerek képviselőivel.
6.9. Amennyiben a Felhasználó a támogatott-tól eltérő böngésző verzióinál tapasztal hibát, azt a mindensync nem köteles javítani. A hiba megoldására a böngésző verziójának frissítése javasolt.
7. Záró rendelkezések
7.1. Minden, a szerződés megkötése után felmerülő, a szerződés szempontjából releváns, illetve a teljesítését akadályozó körülményről a mindensync és az Előfizető kölcsönösen kötelesek egymást a körülmény tudomásukra jutását követően haladéktalanul tájékoztatni.
7.2. Az Előfizetői, illetve felhasználói fiókban végzett tevékenységek tekintetében kizárólag a fiókhoz kapcsolt Felhasználó tartozik felelősséggel. Az Előfizető által saját ügyfelei felé tanúsított magatartásért a mindensync felelősséget nem vállal, ugyanakkor együttműködik a hatóságokkal az esetleges jogsértések felderítésében. Az Előfizető tevékenységéhez kapcsolódó esetleges jogviták rendezése csak és kizárólag Előfizető és az Előfizető ügyfelei, partnerei, illetve Előfizető és az adott szakhatóság között zajlik.
7.3. Az Előfizető a mindensync által nyújtott szolgáltatásokat harmadik személyre mindensync kifejezett hozzájárulása nélkül nem ruházhatja át, a mindensync kifejezett hozzájárulása nélküli átruházás semmis.
7.4. A mindensync a fiókadatok, az adminisztratív adatok, és a felhasználói adatok tekintetében adatfeldolgozónak minősül. (Lásd Adatkezelési nyilatkozat.) Az Előfizető köteles az adatkezelés tényéről a GDPR szabályozásai szerint (amennyiben alkalmazható) az ügyfeleit tájékoztatni. Karbantartási célból a mindensync üzemeltetője jogosult az Felhasználó fiókjába és az abban tárolt adatokban betekinteni.
7.5. Teljesítés során mindensync alvállalkozót vehet igénybe. Az alvállalkozó bevonásának feltételei: az alvállalkozó teljesítéséért mind minőségi követelmények, mind határidők tekintetében úgy felel, mintha a munkát teljes egészében maga végezte volna el. A mindensync gondoskodik róla, hogy alvállalkozója a mindensync által vállalt üzleti titoktartásnak megfelelően tevékenykedjen.
7.6. A mindensync és a Felhasználó/Előfizető a jelen szerződés során tudomásukra jutott információkat, adatokat, technikai megoldásokat stb. kötelesek üzleti titokként megőrizni és azokat harmadik személyeknek – a másik Fél előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül – nem hozzák tudomására, nem teszik hozzáférhetővé. Aki ezen kötelezettségét megszegi, a kötelességszegéssel összefüggésben felmerült valamennyi kárért helytállni tartozik.
7.7. A mindensync részére a szerverhoszting-szolgáltatást biztosítja: SzerverPlex.hu Kft. székhelye: 1132 Budapest, Victor Hugo út 18-22.
7.8. Az Előfizető hozzájárul, hogy a mindensync számára referenciaként szolgál, engedélyezi, hogy együttműködő partnerként az Előfizető logóját és nevét megjelentesse weboldalán, és egyéb online és offline anyagainkban is felhasználja. Továbbá hozzájárul ahhoz, hogy a mindensync a szolgáltatás minőségének javítása érdekében statisztikai (egyedileg nem beazonosítható) adatokat gyűjtsön és tegyen közzé.
7.9. A szerződésre, valamint a jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai az irányadók. Jelen szerződésből eredő vitás kérdések rendezését a mindensync-nek és az Előfizetőnek elsődlegesen közvetlen tárgyalások útján kell megoldani. Amennyiben a mindensync-nek 30 napon belül, peren kívül a vitát nem sikerül rendeznie, vagy kezdeményezésére harminc napon belül nem kap választ, úgy jogosult a bírósághoz fordulni. A mindensync az egyeztetés sikertelensége esetén a vitás kérdések rendezésére hatáskörtől függően a Debreceni Járásbíróság, illetve a Debreceni Törvényszék kizárólagos illetékességét köti ki.